nanaseni fotoemulze

Ondrej Tesar - Boza boza1
Středa Březen 17 12:07:16 CET 2004

Zdravim, nevi nekdo, jak se generuji licencni cisla ve Windows 2000 ulozene
v registrech. Nemyslim licencni cislo uvedene treba na obalu Windows 2000,
ale cislo, ktere z tohoto zadaneho cisla vygeneruje a ulozi do registru. Pro
priklad (cisla jsou z Win98se cz, pro Win2k zrovna nemam nic poruce).

Zkratka bych si chtel napsat nejakou utilitku, do ktere napisi licencni
cislo jako napriklad:

Q39XY-QWRP6-69H2C-JCFJ4-M6DBG

a ono mi to prepocte na:

30901-OEM-0096184-46850.

Zkratka mi jde o ten algoritmus jak dostat z toho prvniho cisla to druhe.
Docela by se mi to hodilo, nebot kdyz instalujeme nekolik stejnych pocitacu
s Win2k, tak by stacilo nainstalovat jeden a zbyvaji naklonovat. Problem by
ale byl s tim, ze by vsechny meli stejna licencni cisla. Takze, nevi nekdo
nejaky link, prip. nejakou inspiraci, kde a pod cim to hledat?
DIKY

Ales Kohout
ales.kohout@atlas.cz