OT: Licencni cisla do Windows 2000 Profi cz

Pavel Chromy mac
Středa Březen 17 12:07:16 CET 2004

Podivej se po veci jmenem Norton Ghost, soucasti je i utilitka
ghostwalker ktera ti meni na jiz nainstalovanem (naklonovanem) systemu
zmeni jmeno pocitace a SID, to je unikatni ciselko ktere kdyz nejni unikatni
tak se ti treba nevidej pocitace na siti, popr. domenovy server je z
toho ale uplne vedle.

Lubos