OT: Licencni cisla do Windows 2000 Profi cz

tsveta@centrum.cz tsveta
Středa Březen 17 12:07:16 CET 2004

Otevri vlastnosti systemu a uvidis tam vygenerovane cislo z toho
serioveho. O to se jedna. Jinak ten algoritmus, pocitam, zatim
nikdo nikdy nepotreboval, takze pochybuju ze ho nekdo rozlousknul.

> Od: Ales Filip <afilip@gmx.net>
> Komu: Ales Kohout <hw-news@list.gin.cz>
> CC:
> Datum: Sun, 18 Nov 2001 18:26:19 +0100
> P?edm?t: Re: OT: Licencni cisla do Windows 2000 Profi cz

naklonovat. Problem by
Takze, nevi nekdo

> Ja teda navim, ale kdyz dam ve W98 vyhledat v Regeditu
ProductKey, tak
> tam vidim to licencni cislo, ktere jsem tam zadal pri
instalaci. Nijak
> prepocitane neni.
>
> --
>
> Ales Filip    <afilip@gmx.net>