RxQual z Nokia 6150

Rene Plasil rplasil
Středa Březen 17 12:07:13 CET 2004

Ja jsem na gnokii take neporidil. Zkusim to vecer doma s Erikem. Vysledek
napisu zitra.
Ale je otazka jestli "channel bit error rate" m?ze poslat kdyz nema spojeni.
Mozna by poradil nekdo z AGORA plus a.s. - dovozce Nokii. Chtel jsem je
kontaktovat na INVEXu ( resim podobny problem jako Vy ), ale pritomna
devcata nevedela - mam zkusit technika - pana Veseleho. Zatim jsem se k tomu
nedostal.
Rene

----- Original Message -----
From: "PQ" <quita@centrum.cz>
To: <hw-news@list.gin.cz>
Sent: Monday, November 19, 2001 2:40 PM
Subject: Re[2]: RxQual z Nokia 6150

Prave AT+CSQ pouzivam, ale vraci
CSQ: 31,99

Tim dostavam "rssi", ale ne "ber". Ber je mozno stahnout pouze
pri vysilani telefonu - pri hovoru. Ale vraci 99 i v tom pripade.
Na CSQ=? odpovida (0-31,99),(99). To znamena, ze ber neposkytuje.

Ja ale potrebuju i to "ber".

Nejlepsi by bylo, kdyby nekdo mel popis komunikacniho protokolu,
abych nemusel pouzivat Nokia Data Suite. Udajne se da sehnat na
www.gnokii.org, ale mne se to nepodarilo z tech zdrojaku dostat.

Petr Kvitek