Vanoce na krku, tak shanim darek - elektronickou stavebnici.

Ing. Pavel Poucha papouch
Středa Březen 17 12:07:13 CET 2004

Dobry den,

tohle jsme kdysi resili ve Stanici mladych techniku. Tam se pouzivali pdivne
zdirky a kabliky, ktere se podarilo nekde sehnat ve velkem mnozstvi. (To je
ovsem informace s nulovou hodnotou :-) ) Pak se pouzivali mikrozdirky, coz
uz bylo podstatne drazsi.

Doma jsem mel takove nepajive pole s obycejnymi patentkami. Na zakladni
desce byla jedna cast (a byly ruzne pospojovany, podobne jako na nepajivem
poli) a na kablicich, tranzistorech a odporech byla druha cast. Integrovane
obvody se pak davaly do soklu na deskach, ktere se opet nacvakly pres
patentky na zakladni desku.

Samozrejme idealni jsou pruzinky, da se do nich chytnout vic vodicu soucasne
a cenove by to mohlo byt zajimave.

S pozdravem
ing. Pavel Poucha

M?te-li chut, navstivte nase str?nky http://www.papouch.com