AW: RE: Prevodník Video na S-Video

Kaliciak, Richard Richard.Kaliciak
Středa Březen 17 12:07:13 CET 2004

| Odes?latel: Stoupik <patrik@essoft.cz>
BE6-II.

Ono to neni ani tak o BIOSu jako o opera?n?m syst?mu. M?m 45G disk na desce
co um? jen 8G, bez probl?m?. Jen se mi nadetekuje jako 8G, ale OS ho vid?
spr?vn?.

20M	linux boot
3G	pokusn? parti?na
6G	fat32
8G 	data
24G	data
?	swap
2G	linux root
?	swap

Jede bez probl?mu. Wokna tam nebyly instalovan?, ale zkop?rovan? z jin?ho
disku (cel? parti?na), bootovat samotn? jsem nezkou?el. Pak jsem tam
nainstaloval linux, nakonfiguroval, no a bootuje vsechno.

Treba to bude chtit si tam nainstalovat linux ;o)

Zdravi

             Jaroslav Lukesh
[ www.netem.cz/article.php?sid=658 ++ www.netem.cz/article.php?sid=638 ]