odolnost LPT

Petr Simek psimek
Středa Březen 17 12:07:12 CET 2004

Ja to taky delal tak dlouho dokud jsem neodpraskl zakladni desku (a vsude
jsem vykladal jak se zbytecne strasi). Dnes pokud nekde potrebuji za chodu
PC manipulovat s LPT pouziju prepinac LPT, ktery prepnu na jiny vstup, nez
se kterym manipuluju - vyjde to podstatne levneji nez novy MB.

	Martin - OK1UGA

-----Original Message-----
From: Ondrej Tesar - Boza [mailto:boza1@volny.cz]
Subject: odolnost LPT

Dobry den,
Chtel bych se zeptat na Vase konkretni zkusenosti z odolnosti LPT
portu. Vzdycky jsem totiz od kazdeho slysel, jak je tento port citlivy,
jak se veci na nej musi pripojovat pouze kdyz je pocitac vypnut atd...
Ja ho ted pomerne casto pouzivam na prenos dat a vetsinou to pripojuji
za chodu. Zatim jsem nic neodprasknul.