odolnost LPT

Cihak@dkv.lbc.cdrail.cz Cihak
Středa Březen 17 12:07:12 CET 2004

Dobry den,

me se stalo ze jsem mel piny nastaveny jako vystupni a byla na nich log.1 a zarizeni pripojene na LPT port nutilo portu log.0 (obvod ktery to delal byl, na oznaceni se nezpomenu, ale jednalo se o obousmerny budic zbernic).

A port nadale funguje.

S pozdravem
Pavel Prochazka

> --- P?vodn? zpr?va ---
> Od: Petr Simek <psimek@jcu.cz>
> Datum: 20.11.2001 07:31:03

> Pokud ten spojovaci kabel ma spojene i uzemneni (takovou tu kovovou
> ohradku tech pinu) a ty ohradky jsou u obou zarizeni spojene s GND
> (u PC jsou) a  pri propojovani se napred dotknou ty ohradky, tak se
> vcelku nemuze nic stat - nuly se vyrovnaji. Pokud se Vam povede napred
> skrtnout o piny a bude tam nejaky napetovy posuv, pak Vam muze dat
> LPT port sbohem.

> |                             psimek@jcu.cz                              |

---
http://freedom.tiscali.cz - svoboda, zabava, pohoda, spousta darku a internetove
pripojeni zdarma. Proste vse, co potrebujes, najdes u Tiscali.