odolnost LPT

jiri@bezstarosti.cz jiri
Středa Březen 17 12:07:12 CET 2004

--
Jiri Bezstarosti

-----Original Message-----
From: Ondrej Tesar - Boza [mailto:boza1@volny.cz]
Sent: Sunday, November 18, 2001 4:28 PM
To: hw - konference
Subject: odolnost LPT

Dobry den,
Chtel bych se zeptat na Vase konkretni zkusenosti z odolnosti LPT
portu. Vzdycky jsem totiz od kazdeho slysel, jak je tento port citlivy,
jak se veci na nej musi pripojovat pouze kdyz je pocitac vypnut atd...
Ja ho ted pomerne casto pouzivam na prenos dat a vetsinou to pripojuji
za chodu. Zatim jsem nic neodprasknul. Tak by me zajimalo, jestli mam
pouze hodne stesti, nebo jestli to straseni o jeho citlivosti je
prehnane.

Ondrej Tesar