odolnost LPT

Pavel Chromy mac
Středa Březen 17 12:07:11 CET 2004

Zdravim,
klasicka klavesnice ma odber cca 200 mA (spise o nece mene) a jeji radic v
pocitaci je schopny dodat proud 500 mA. predpokladam ze PS/2 port na tom
bude obdobne, protoze rozdil mezi "normalni" a PS/2 kl?vesnic? je pouze v
konektoru. Takze pokud se vejdete do nekolika nekolika desitek az set mA,
tak by se nemelo nis stat.

Sasa

-----------------------------------
Vojanova 592/30  ?st? nad Labem