odolnost LPT

jiri@bezstarosti.cz jiri
Středa Březen 17 12:07:11 CET 2004

>Je mozne rici, jak je odolnejsi COM port?

COM port, pokud je to opravdu plnohodnotny RS232C port, musi mit omezeny
maximalni proud z vystupu, myslim na 10mA, tu hodnotu presne nevim.
Tedy je zkratuvzdorny, coz paralel v SPP modu neni (alespon bezne).

Proto je COM vyhodnejsi z hlediska bezpecnosti PC. Rozdil potencialu
u dvou zarizeni je uz zase o necem jinem a staticka elektrina je dalsi tema.
Tedy co se tyce zapojovani ruznych hracek do portu PC je COM jiste
bezpecnejsi
pro Vase PC. Pokud budete oddelovat porty optocleny, je jich u seriaku mene,
ale to zalezi na tom, co vsechno kde pouzijete.

--
Jiri Bezstarosti

Je mozne rici, jak je odolnejsi COM port?
Ja bych byl opatrny pri manipulaci se vsim, co neni od vlastniho pocitace
galvanicky oddeleno.
Kotlaba