Zatazitelnost napajania na konektore PS/2

Igor Cesko cesko
Středa Březen 17 12:07:11 CET 2004

Preji vsem hezky den.

Parkrat jsem tu nekomu odpovidal i na dotazy ohledne PDF ale ted
bych sam potreboval radu.
Je pocitac s W2K, nainstalovany PDFWriter (tusim 4.3 - nejsem si jist)
jako tiskarna. Pokusne jsem na to poslal text v Arialu z 602Text-u,
ale "samozrejme" se _nektera_ ceska pismena s diakritikou
objevi bez diakritiky (ale jinak spravne) - r,n,t s hackem apod.
V PDFWriteru jsem zapnul "Embedd all fonts", ale bez efektu.
Zkusil jsem Arial a ArialCE dat do "Allways Embedd Font",
opet neuspesne.
Hledal jsem na www.grafika.cz ve foru, ale nasel jsem vetsinou jenom
odpovedi typu, ze to nejde, resp. aby se pouzily kvalitni ceske
Type1 fonty.

Ma k tomu nekdo prosim nejake poznatky ?
Jeste chci vyzkouset URW fonty, ocekavam, ze s tema to pujde,
ale chtel bych to rozjet i s win TrueType-ama.

Pro uplnost: Neni u toho ani acrobat ani distiller.

Diky.

Z. Hanak jr.