OT.: problem s digitalni kamerou

Stanislav Holecek mail
Středa Březen 17 12:07:11 CET 2004

--- P?vodn? dopis ----------------------------------------------------------
Datum: 20.11.2001  13:24
Od: jiri@bezstarosti.cz
Pro: vicek.radek@ozjc.cpost.cz, ...
V?c: RE: odolnost LPT
>Tedy co se tyce zapojovani ruznych hracek do portu PC je COM jiste
>bezpecnejsi
>pro Vase PC. Pokud budete oddelovat porty optocleny, je jich u seriaku
>mene,
>ale to zalezi na tom, co vsechno kde pouzijete.

Hmmm, to mne zajima. Momentalne pracuji na CNC freze a vyuzivam prave LPT
port (bylo to vyhodnejsi vzhledem k pouzitym "sekvencerum" UCN5804) a navic
mi to umoznilo nacpat veskerou logiku (rozbehy, brzdeni a vypocty
interpolaci) do software v PC.

Zatim tam zadne oddelovace nemam, nicmene planuji je tam dat (preci jen
prumyslove prostredi). Celkem vyuzivam vsechny piny co jdou ven tedy tusim
13. A tak se ptam existujou nejake vicenasobne optocleny abych tam nemusel
mit 13 samostatnych optoclenu?

RadekCX

P.S. Jinak pokud se budete nekdo do neceho takoveho (CNC freza) poustet tak
vam preju pevne nervy. Kdyz jsem s tim zacinal vypadalo to na celkem
jednoduchou zalezitost. Ted po pul roce uz zacinam resit laserem navadeny
nastroj na obrobek. A to vubec nemluvim o vlastnim mechanickem provedeni
frezy.