zabezpečovačka DSC a AC porucha

Dee Jay mrdeejay
Středa Březen 17 12:07:09 CET 2004

Mate pravdu, opravdu jde o lenost. Rad vypomuzu kolegum, ale
abych ztracel drahocenny cas dalsimi upravami... Myslim ze 300Kb
soubor je velmi snesitelny a stahuje se i na velmi pomalych
linkach jen chvilicku. A ta uschovna? Mno, nejakou dobu, pokud se
nemylim, odesilani priloh clenum konference nefungovalo. Proto se
preslo na uschovnu. Je samozrejme pohodlnejsi mit to rovnou v
priloze, a stahnout si to kdykoliv i za velmi dlouhou dobu.
Bohuzel emailove zpravy zustavaji zalohovany na konferencnim
servru, a administrator z priloh asi moc nadseny nebude. Ono kdyz
se vam za par let nahromadi hezkych par 100Mb. A vetsinou je
stejne po nejake dobe z uspory mista maze. Takze zpetne se k nim
dostat je taky nemozne. Alespon ja to tak v praci delam...
> Od: "Pavel Hudecek" <pavelhudecek@seznam.cz>
> Komu: <hw-news@list.gin.cz>
> CC:
> Datum: Tue, 20 Nov 2001 17:08:16 +0100
> P?edm?t: Prilohy vs uschovna, S-VHS
>
> Pred casem tu probehla diskuse na tema prilohy.
> Myslim, ze prilohy jsou z mnoha duvodu prakticka vec:
> 1. Na rozdil od uschovny zustavaji v archivu neomezene dlouho.
> 2. Clovek si muze postu stahnout, odpojit se a pak vsechno
> prohlednout, zniz by se musel znovu pripojovat (pokud
> si dobre vspominam, tak delka stahovani byla hlavnim
> argumentem s ohledem na modemisty). Nekolik sekund
> [...]

-----
Jak poslat rukou psany text na mail? P?ece faxem Panasonic!
http://user.centrum.cz/redir.php?url=http://www.panasonic.cz/panasonic/web.nsf/ProduktyW/NT00008822