OT.: problem s digitalni kamerou

pavel prochazka hacesoft
Středa Březen 17 12:07:09 CET 2004

Dobry den,

jediny co jsem zatim zistil je, ze neni problem v ovladacich pro firewire a kabel propojujici firewire radic s kamerou je take vporadku.

s pozdravem
Pavel Prochazka

> --- P?vodn? zpr?va ---
> Dobry den,
mam digitalni odblokovanou SONY kameru DRC-TRV 120E, kterou jsem si
odblokoval podle teto stranky:
http://www.sps.volyne.cz/set1394/anin/code20.html
Do kamery jsem dal vsechny kody co jsem nasel na teto strance.
Pouzivam tento radic:
FireWire Western Digital PCI Adapter 1394
Pouzivam sofrware:
Adobe Premier6
Zkouseno na WIN Me a WIN2000.
Konfigurace PC, na kterem provozuji strih videa:
Procesor Pentium III 500 MHz BOX Na 600 MHz
Pamet Celkem 192 MB DIMM,1*128 a 1*64 MB, SDRAM 133 MHz
HDD IBM 40 GB, 7200 ot.
Deska ABIT BE6-II
Zvuk Sounblaster LIVE
Grafika GUILLEMOT Prophet 32 MB TVout (GeForce 256)
Tuner ATI TV
Wonder Monitor LICOM L5031LD
Modem WELL FM-56PCI CD-ROM TEAC 40
Vypalovacka TEAC 10-R / 8-RW
ZIP 100 MB, Intern? IDE
FireWire Western Digital PCI Adapter 1394. S digit?ln?, odblokovanou
SONY kamerou DCR-TRV 120E.

Problem ktery memohu vyresit.
Pri exportu sestrihaneho videa do kamery, je obraz rozpadli (rozpadry
obraz vypada, jako kdyz nuzkama rozstrihate jednotlive snimky, na ruzne
ctverce. Pri prehravani v nekterych ctvercich jde obraz normalne, v
jinich stoji, v dalsich se cuka atd.) Pri nahravani v kamere slabe neco
cvaka (v tu dobu kdy se preskupi ctverce rozsipaneho obrazu).
A obraz na LCD display se v tu dobu zachveje.
Jinak kamera funguje normalne, prehrava bez problemu co jsem natocil
pres objedktiv a grabovani je take bez problemu.
Takze nevim kde je problem jestli v softvaru, ovladacich, firewire
radicu, kabelu nebo v kamere.

Dik za kazde informace.
S pozdravem
Pavel Prochazka
hacesoft@mujmail.cz
www.prochazka.zde.cz

---
http://freedom.tiscali.cz - svoboda, zabava, pohoda, spousta darku a internetove
pripojeni zdarma. Proste vse, co potrebujes, najdes u Tiscali.