odblokovani Alcatel 501

Oldrich Kepka hw
Středa Březen 17 12:07:06 CET 2004

Musite si vybrat - zit jako kral v Nemecku, nebo pohodlne, ale s nizkym
prijmem v Cesku ve statnim podniku.
Muzete treba tvorit webowe prezentace - prace je to dostatecne otravna, ale
pomerne slusne honorovana (300.000 Kc = asi 300 ruznych jednoduchych
prezentaci), nebo osazovat plosne spoje - viz obcasne nabidky i v teto
konferenci.
Ad P.S.
Pokud si chcete frezku postavit doma jako hra?ku
(http://www.gjr.chrudim.cz/~smrzj/eltech.htm), pro? ne; nelze ji vsak
srovnavat s profesionalnimi vyrobky. A na takovy prispevek o profesionalnich
zarizenich jsem reagoval.
S pozdravem
--
Rotta

P.S.
Pokud bychom se meli poustet do obsahlych rozboru nasich nazoru, pak prosim
na soukromou adresu.

---
Odchoz? zpr?va neobsahuje viry.
Verze: 6.0.292 / Virov? b?ze: 157 - datum vyd?n?: 26.10.2001