Re(2x): Freza - bylo: odolnost LPT

jiri@bezstarosti.cz jiri
Středa Březen 17 12:07:05 CET 2004

Hrat si musime, to je jasne, jinak bychom delali prave
jen ty nudne veci.

Pokud umite, neni problem penize vydelat, jen je treba se
navesit na nekoho, kdo to taky zobchoduje :-).

--
Jiri Bezstarosti

-----Original Message-----
From: vicek.radek@ozjc.cpost.cz [mailto:vicek.radek@ozjc.cpost.cz]
Sent: Thursday, November 22, 2001 12:30 PM
To: hw-news@list.gin.cz
Subject: Re(2x): Freza - bylo: odolnost LPT

Pokud vite o nejake sebeotravnejsi praci pomoci ktere bych si vydelal
300.000Kc na frezu, kterou potrebuji rad si necham poradit!!!!
Specielne manzelka na materske s prijmem 2.400Kc by byla opravdu potesena,
jelikoz by zbylo i neco na domacnost.

A k te poznamce o tom ze bychom meli delat tak aby byla 1euro = 1Kc:

nevim v co bych mel delat jeste vic, za polovinu prace co delam zde v CR by
mne v Nemecku nosili na rukach a zil bych si jako kral, myslim to vazne,
nicmene se mi do Nemecka nechce. Bohuzel delam ve statnim podniku a platy
nam reguluje ministerstvo. Tak nevim jak jste to myslel?

RadekCX

P.S. Jsem v soku. Takze zaver je ten, ze nema cenu se do niceho poustet doma

jelikoz dneska se da koupit vsechno.