ERS 50

Lukas Novotny novotnl1
Středa Březen 17 12:07:04 CET 2004

Tak jsem omylem pustil asi 30 V do scaneru UMAX ASTRA 610P.
Tak to tady tak naslepo promeruji a dosel jsem na soucastku
oznacenou jako Q1 v pouzdre TO92 vypadajici jako stabilizator.
Na krajnich nozkach ma 0 V a na prostredni 4,28 V. To se mne moc nezda.
Nedokazu tu soucastku identifikovat. Je na ni toto:
78A9DXM
385B12
TIMEXICO
Je to 9 V stabilizator?   Nema nekdo schema tohoto scaneru ?
Zavada se projevuje tak ze po prikazu nahled se vozik rozjede a zastavi.
Motorek a buzeni je asi OK protoze pri zahrivani lampy projede vozik tam i
zpet.
Procesor asi taky zije protoze test scaneru vrati vsechny hodnoty (verse
biosu,rozliseni
atd).
Co mohlo odhucet ? je tam jeste GAL16V8D (kolik snese napeti ??)
odelovac sbernice 74HCT244A ??
Nenapada nekoho neco ?
Predem diky vsem za rady
Radim

---
Odchoz? zpr?va neobsahuje viry.
Verze: 6.0.298 / Virov? b?ze: 161 - datum vyd?n?: 13.11.2001