IDE Disk to microchip

Pavel Hudecek pavelhudecek
Středa Březen 17 12:07:03 CET 2004

Pokud mate zajem, mohu na soukromy email poslat datasheety se specifikaci
prace s HD, popisy rezimu a jine dalsi podrobnosti. Kdysi jsem delal
vlastni OS a HD mi uspesne fungoval. Nyni se chystam pripojit ho k AVR.
Mimochodem mam opacny problem: HD mi problemy nedela, ale s CD
si nevim rady, tak to muzeme dat dohromady:-))
V pripade zajmu piste na hudecek@mbox.dkm.cz
Pavel Hudecek

| Nemam problem s IDE iterface ale s obsluhou HDD. CompactFlash aj CDROM mi
| chodia bez problemov, ale obsluha HDD mi nejako robi problemy, asi dost
| dobre nechapem funkcionalitu HDD. Nemam celu specifikaciu jednotlivych
modov
| a asi tu bude ten problem. Ak by ste mi vedeli pomoct s dokumentaciou, tak
| to uz nejako dokopem (dufam).
| Lubos

Hard