hw-KOUPE

Naprstek Jiri-R54332 Jiri.Naprstek
Středa Březen 17 12:07:03 CET 2004

> Ve firme mame s IBM jen same problemy a reklamace. Western
> digital jeste horsi. Seagate neni vykonostne na vyssi ale zase
> jsou nejmene poruchove

To je zajimave, mam presne opacne zkusenosti. IBM jsme reklamovali jeden z par set kusu, WD z dob kapacit 1-4GB uz odesly na reklamaci vsechny (nezustal zivy ani jeden!) a seagate disky mi umiraly tak z 10ti procent uz tech "lacaku" 5400ot. a prakticky 100% u rychlejsich 7200ot. Vubec nejhorsi byly cheetahy. Z nich jsme meli kdesi pole a to chcipalo co mesic. Uz tam neni ani jeden.

Nechci spustit bitvu o "nejlepsi" disky, jen me predvapuji takhle zasadne rozdilne zkusenosti :-) Uz aby byly flashdisky...

Jiri N.