Antena a AV vstup u televize

Ing. Petr Procházka pprochaz
Středa Březen 17 12:07:02 CET 2004

Zdravim.
> Nevidel jste nikdy koncovy stupen audiozesilovace na nekolik set wattu ?
Na mOhmove zataze? Nie.

> K operaku se dapripojit koncovy stupen.
> Proc je to podle Vas vhodne jen pro stejnosmerny proud ? Myslite ze
> OZ nezvladne kompenzovat do frekvence nekolik desitek Hz ?
Aj po vykonovom zosilneni? Mimochodom, ak bude nelinearna alebo premenliva zataz (a tym neharmonicky priebeh - napr. take spustenie
motora), tak to uz vobec nebude sranda.
Dalsi problem su tie prudove kontakty - musia tych 10-20A zniest. Musia mat radovo mensi prechodovy odpor ako merany usek. Cize
nejake poriadne svorky. A to uz nie je len "napichnutie" kabla.

> A co se tyce tech useku - 1cm vodice o sirce 1mm pri standartni tloustce
> 35um ma odpor 4.85mOhm a je na nem tedy ubytek pri 1mA 4.85uV . On pouzil
No, ak mam v baraku asi 100m vodica, bol by som nerad, keby som mal na nom ubytok viac ako 10V. To vychadza asi 1mV/cm, takze by to
mohlo bohate stacit, navyse na merany usek mozem pouzit aj iny vodic.

> operak snapetovou nesymetrii par mikrovoltu a s velkou teplotni stabilitou.
No, aby to nevyzeralo ze som nenapravitelny frflos - metoda, ktoru pouzil Vas znamy, je obdivuhodna a konstrukcia, ktoru opisujete
je este krajsia - prosim, odovzdajte mu moju poklonu.
Len si este stale myslim, ze na meranie prudu v beznej sieti je nepouzitelna.

Jano Waclawek