Epidemie - nesoulasna reakce na mail pana Krce

Jan Zela zela
Středa Březen 17 12:06:59 CET 2004

Dobry den,
   rad bych reagoval na nektere vyroky z mailu pana Petra Krce, jako jeden z
jeho seznamu top 8 obeti, pokus se emial jeste do konference dostane (mam
pry byt odhlasen).

> Ze seznamu je patrno, ze bacilonosicem je predevsim jisty program,
> prezdivany v odbornych kruzich 'Virova lihen'. Bohuzel nevim co vede
> uzivatele k pouzivani takovychto nebezpecnych programu jako nastroje
> pro praci s e-mailem.
> Jelikoz tento nastroj zrejme nedokazi spravne pouzit a obtezuji tim
> ostatni ucastniky konference, rozhodl jsem se je z konference odhlasit.

...pripadam si jako Alenka v risi divu !  21 listopadu (!!!) 2001 mi prisel
email od administratora teto konference, ze od nasledujiciho dne je zruseno
posilani priloh. Pak mi prijde 23. listopadu prijde z konference email s
prilohou, ktera mi (aniz ji otevru), infikuje pocitac a zavirovany email
rozesle na vsechny adresy z Outluku, vcetne konference. Byl to jeden z
duvodu, proc jsem nezaslal omluvu Druhy byl ten, ze se virus lavinovite
siril a tim by se i lavinovite sirily omluvy (osobne si myslim, ze by byly
zbytecne). Pokud se to pana Krce dotklo, pak se omlouvam ze jsem do
konference zaslal virus, ktery jsem par sekund predtim z teto konference
obdrzel, i kdyz admin tvrdil, ze se nic takoveho stat nemuze (protoze
prilohy jiz nechodi).
   Ano, pozivanm program Outluk Expres. Bohuzel nejsem expert na tento
program a myslel jsem, ze aby se virus aktivoval, je treba exe soubor pustit
(coz nikdy nedelam). Jako bezny uzivatel jsem toho nazoru, ze pouzivam jeden
z nejrozsirenejsich programu. Myslim si ze, obvinovat me, ze tento nastroj
nedokazi pouzivat je naprosty nesmysl.  Diky zkusenostem s HW konferenci
jsem si nastavil v Outluku takovy filtr, aby se mi zpravy s prilohou mazaly
primo na servru.
   Kdyz uz si pan Krc tak rad hraje na adima, rad bych se ho zeptal, proc
nereaguje na neustale porusovani pravidel konference. Naprikla takove, ze mi
chodi spousta prispevku typu "ja taky". Doufam, ze taky zjedna napravu.

S pozdravem
Jan Zela