Epidemie - nesoulasna reakce na mail pana Krce

Pavel Hudecek pavelhudecek
Středa Březen 17 12:06:58 CET 2004

Osobne preferuji metody preventivni (zajistit odolnost),
pred metodami represivnimi (antivir, firewall). Informace,
ktere o mem pocitaci MS pri tom zjisti je patrne jen
to, jakou mam verzi Windows a jake updaty k nim
jiz mam nainstalovany. I kdyby se snad odesilalo i neco jineho,
tak je mi to dost jedno, protoze na svem pocitaci nemam
nic, co by nekdo mohl nejak zneuzit.

Mimochodem to, ze antivir usilovne kontroluje postu
nezabrani v tom, aby se vam vir nainstaloval po te,
kdy s IE5 otevrete stranku serveru s IIS napadenym
nekterym z novych wormu...
Pavel Hudecek