dps-fotocesta

Ing. Vladimír Anděl vaelektronik
Středa Březen 17 12:06:57 CET 2004

Tak to by mne teda zajimalo. Nizkotlaka vybojka (co si tak
pamatuju ze skoly) vyzaruje velkou cast vykonu na jedne
spektralni care, snad 254 nm. Vysokotlaka vybojka ma mit maximum
energie v kontinualnim spektru. Ale jak je to spektrum siroke,
kde ma maximum, to uz mi tenkrat ve skole nerekli. Asi by melo
mit taky hodne vykonu v oblasti UV, jinak by se na vybojky
nedaval luminofor.
Andel