Rizeni odberu

Jiri Polasek j.polasek
Středa Březen 17 12:06:56 CET 2004

> K tomuhle slouzi prednostni rele, ktere lze myslim vcelku bezne koupit.
> Prozene se pres nej okruh, ktery ma vyssi prioritu a svym vystupem
> (kontakt pro pripojeni stykace) ovlada druhy okruh s nizkou prioritou
> (napr. primotopy, bojler, podlahove topeni...). Vyrabi to napo. OEZ
> Letohrad; prednostni proudove rele RP1 s parametry:  5--15A,
> 10-28A,26-63A. Viz strana
 http://www.oez.cz/czech/vyrobky/rozvody/d11.htm

Jelikoz jsem se domakl ke katalogovemu listu, doplnuji hysterezi:
Zarucene nespinaci proudy rele RP1 jsou:
5-15A  =< 2A
10-28A =< 6A
26-63A =< 16A
Je zakazany pomaly narust pracovniho/prepinaciho proudu!
Toto rele pracuje opravdu na principu proudoveho rele, tj. bez napajeni,
zcela pasivne.

S pozdravem Jiri Polasek