Ericsson A1018

ORUIS ORIUS
Středa Březen 17 12:06:56 CET 2004

 Zdravim konferenciu.

 Mam maly problem.Chcem pripojit k starsiemu notebooku tlaciaren Epson
FX-850. Na notebooku je nainstalovany T602.Po zapnuti tlaciaren zarachoti
obvyklym sposobom ale ked stlacim ON LINE a zalozim papier,vytlaci riadok
nezmyslov a pretoci cely papier von. Zistil som,ze je pouzity nespravny
driver pre tlaciaren (*.dst).Vybral som z adresara T 602 iny, ktory by mal
byt univerzalny pre 9 ihlickove tlaciarne ale nepomohlo to. Potom som
vyskusal vsetky drivery,co tam boli,bez vysledku.V dokumentacii som
zistil,ze existuje driver pre uvedenu tlaciaren ale ten nemam.
 Tlaciaren sa predtym pouzivala bez problemov s roznymi pocitacmi.Vie mi
ktosi poradit,pripadne poskytnut driver pre tuto tlaciaren ?

                                                      Peter
---
Odchadzajuca sprava neobsahuje virusy.
Skontrolovane antivirusovym systemom AVG (http://www.grisoft.cz).
Verzia: 6.0.281 / Virusova databaza: 149 - datum vydania: 18.9.2001