ups

Pavel Hudecek pavelhudecek
Středa Březen 17 12:06:54 CET 2004

U vetsiny UPS by nemel vzniknout problem, pouze pokud
bude kapacita novych akumulatoru vicenasobne prevysovat
puvodni, tak se muze stat, ze se UPS po vybiti jiz nenabije,
nebot se v dusledku pretizeni, zpusobeneho nizsim odporem
akumulatoru mozna prepali nejaka pojistka. Ovsem pokud
je puvodni kapacita jiz dost vysoka (cca nad 30 Ah),
tak je zarizeni vybaveno omezenim proudu a nic se nestane.
Pavel Hudecek