Antena a AV vstup u televize

vicek.radek@ozjc.cpost.cz vicek.radek
Středa Březen 17 12:06:53 CET 2004

>Tak jsem to zkusil. Kondenzatory nepomohly.

Vcera ten samej vysledek.

>Napadlo me zmerit, jake je
>napeti mezi kostrou pocitace a stinenim, a rucickovy Avomet (digital doma
>nemam)
>mi ukazal pres 5V.

Hmmm, tohle mne nenapadlo. Ale premerim to. Jinak meril jsem take napeti
mezi zemenim anteniho vstupu TV a kostrou PC a 0V takze by televize a PC
mely byt v pohode. Jen mne nenapadlo zkusit to zmerit i mezi zemenim video
konektoru VGA.

>Zkusil jsem tedy stineni uzemnit na kostru
>pocitace, a je po vrceni. Je mi to ale dost divne. Ze by nebyla
>spojena kostra zvukovky (on-board) spojena s kostrou pocitace ?

Je mne je to take divne a ani mne to nenapadlo. Na druhou co se stane pokud
pronikne nejakej potencial na kostru PC a jak se to pak zachova viz spinanej
zdroj atd..
Uz to tu padlo: co je vlastne v techto pripadech zem.

Ma vubec PCcko vyvod 0V spojen na kostru case?

Nejak se mi s tim nechce moc experimentovat a zkouset spojovat ruzne zemnici
potencialy, jelikoz mam 3 tydny po provedeni upgrade PC za hrisne penize.

RadekCX