Reference: Zdroj GES postaven

vicek.radek@ozjc.cpost.cz vicek.radek
Středa Březen 17 12:06:53 CET 2004

Tak jsem pres vikend postavil a odzkousel ten zdroj, kterej sem nekdo poslal
s tim ze je to kopie toho co prodaval GES.

Musim rict ze to chodi vyborne a na prvni zapojeni. Cena soucastek vysla na
280Kc a z toho nejdrassi je ten filtrovaci kondenzator za 60Kc :-D.

Jen mi trochu vadi relativne velka hystereze signalizacni LED proudoveho
omezeni (cca 40mA) od zhasnuteho do rosviceneho stavu.

Pokud nekdo chce muzu poslat schema a jednovrstvy plosnak (140x70)
nakresleny v EAGLU. Je to bez tech mericich modulu protoze ty asi bude resit
kazdej jinak vcetne mne.

RadekCX