Menic DC-DC

Roman Horvath holatron
Středa Březen 17 12:06:53 CET 2004

Tiez som sa obzeral po podobnom zapojeni. Traco neriesi problem spotreby.
Zapojenie s dvomi tranzistormi (co je vlastne jednoduchy Traco) vyslo
nedavno aj amaterskom radiu. Podla mna by to islo robit pomocou IO pre dc/dc
menice ktore su robene na ucinnost vyse 90% aj pri odbere radovo mA s tym ze
namiesto prislusnej cievky tam dat male trafko. Ked spotreba prilis nebude
kolisat alebo nevadi kolisanie velkosti vyst. napatia tak sa moze "usetrit"
aj galv. oddelena spatna vazba.
Roman