NiMh provoz

Pavel Hudecek pavelhudecek
Středa Březen 17 12:06:50 CET 2004

Zkuste si vzit nejaky stary jiz nepouzitelny akumulator,
nekolikrat po sobe jej nabit velkym proudem a
potom zase vybit. - Uvidite, ze jeho odpor poklesne
zcela zretelne. Pokud po roce provozu porovnate vnitrni
odpor akumulatoru obcasne nabijenych rychle s aku
nabijenymi pouze malym proudem, zjistite, ze ty prvni
jsou na tom podstatne lepe.
Proc, to ovsem nevim.
Pavel Hudecek