display z LED matic s ovladacim prvkek PIC

Kamil Muzika muzikak
Středa Březen 17 12:06:50 CET 2004

Ahoj,nesetkal se nekdo nahodou se zobrazovacim panelem se 4 led maticema
ktery ridil PIC 16c54? Dostalo se mi to do ruky, a rad bych to zprovoznil.
Ma to 4 adresove (nejspis adresove) vstupy a 8 datovych jejichz navazani na
PIC je pres 74 573. Zkousel jsem tedy adresovat ty 4 linky,rikal jsem si ze
ten display bude jeden ze 16 kusu a tak jsem vyzkousel vsech 16 kombinaci a
ono nic, jen po nem prebihalo jeho cislo (radek/sloupec) jeho pozice jakou
mel v nejakem vetsim panelu.
Tusi nekdo jake by mohlo byt jeho adresovani, kdyz ma prime vstupy? Asi
nejspis jsou pro nejakou seriovou komunikaci, ale jakyho protokolu? Diky