IDE Disk to microchip

Hynek Sladky sladky
Středa Březen 17 12:06:49 CET 2004

> Prave se o neco podobneho snazim, uz umim z disku precist root
> adresar z prvni partition (pred tim se detekuji parametry disku
> atd...). V pripade zajmu mohu svuj ciste amatersky kod pro 89C51
> poskytnout.

Ja jsem se kdysi snazil vyrobit prenosny disk pro paralelni port. V C jsem si nejdriv napsal soft, ktery dokazal cist fyzicky a
logicky disk (adresare, soubory) Kdyz jsem videl, co je to prace, tak jsem napsal radsi driver, ktery se pousti v CONFIG.SYS a o
logicke jednotky se stara DOS/WIN9x (akorat pak bezi v 16bit rezimu slucitelnosti, avsak podporuje to i dlouha jmena... :-) Zaver:
cteni neni az takovy problem, ale zapis (alokace) uz predstavuje velky problem - udelat to tak, aby bylo medium vyuzivano optimalne
(zivotnost/rychlost cteni...)

Hynek Sladky