Deleni na '51 - word/byte

jiri@bezstarosti.cz jiri
Středa Březen 17 12:06:48 CET 2004

Asi mate mycku nejake vyssi tridy. U mycky, kterou mam doma, neni
zadne fuzzy - je tam programator klasicky - koncepce tak 20-30 let
stara - tedy krokovy volic s kontakty, kterym otaci maly motorek.
Takze prisolovani vody se nastavi pri instalaci mycky mechanickym
asi skrticim ventilem, teplotu vody udrzuje termostat a delku myti urcuje
casovac, ktery je soucasti programatoru. Zaspineni vody to urcite vubec
nesleduje a davkovani lestidla je take dane skrticim ventilkem primo na
zasobnicku lestidla. Tohle vse se samozrejme tyka mycek v cenove relaci
okolo 15 kkc. Drazsi modely okolo 40kkc s elektronikou toho urcite umi
vic...
Tam bych se asi do vyroby elektroniky taky nepoustel, asi bych se to snazil
pripojit k PC a napsat k tomu program v paskalu.... :-)
		Petr Vojacek