Eagle silne zlobi

Cihak@dkv.lbc.cdrail.cz Cihak
Středa Březen 17 12:06:46 CET 2004

Ja jsem to nejak oblbnul. Uz si to presne nepamatuju ale ono to u nekterych
tiskaren odskrtnout jde a u jinych ne. Mam pocit, ze jsem to udelal tak, ze
jsem se postavil na tiskarnu, kde to slo a odskrtnul jsem to (tedy Fill Pads
neaktivni) a pak to bylo odskrtnute i u tiskarny kde to nejde. Takova nejaka
mysarna v tom byla. Uz si to ale nepamatuju presne a nemam to tu abych se
podival.

	Martin - OK1UGA

-----Original Message-----
From: Ji?? Dr?bek [mailto:drabek@oku-ra.cz]
Sent: Thursday, November 29, 2001 10:08 AM
To: Konference HW
Subject: Eagle silne zlobi

Zdravim
Bohuzel i ja jsem udelal tu chybu ze jsem se nechal nachytat na Eagle 4.01
.Zkoumal jsem tuto verzi a zdalo se, ze je vse v poradku, bylo to ovsem ale
pouze klamne zdani.Po te co jsem v tom vytvoril jakesi "veledilo" a doslo na
kresleni plotrem, zjistil jsem , ze nelze aktivovat Fill Pads ,maluje to
zkratka plne pady bez dirky .Patrim mezi ty, kdo jsou nuceni vrtat rucne a
tak je pro mne takovy "plosnak" nepouzitelny.Kdyz se ptam znamych a jimi
privedenych, co by se stim dalo delat, odpoved obvylkle zni "ja pouzivam
Eagle (nasleduje jina verze nejcasteji 3.55)" coz muj problem samozrejme
neresi.Myslel jsem take ,ze je to chyba teto verze (4.01) ale kdyz ani
vsechny dalsi verze az po v4.08r2 tutu chybu nemaji odstranenu, zacinam si
myslet ,ze to bude mozna "v rukou".Prosim proto vsechny, kdo mi mohou
poradit. Resenim pro mne je uchodit PADy ,nebo alespon s castecnou ztratou
prevezt soubory do oblibene v3.55.
Jirka