Demagnetizace obrazovky

PodhorecM@mod.gov.sk PodhorecM
Středa Březen 17 12:06:45 CET 2004

Asi pred mesiacom sa mi dostal do ruk monitor s uplne rovnakym problemom.
Kedze nemam demagnetizer, vyriesil som to tak, ze som pred obrazovkou vo
vzdialenosti asi 1 cm maval sem a tam magnetom z maleho reproduktora.
Uznavam, ze tento sposob nie je celkom "koser", ale na moje velke
pocudovanie to pomohlo. Majitel sa zatial nestazoval :-)

?irotn?k