Demagnetizace obrazovky

Boris Wolfgang Dobak bwd1
Středa Březen 17 12:06:44 CET 2004

AZE wrote:

> Stejne je to u BTVP, demagnetizace byva
> ucinna jen po zapnuti vypinacem, ne pri
> prechodu z STBY rezimu. Proto se doporucuje
> TV alespon pres noc vypnout. Termistory, resp.
> dvojice termistoru v jednom pouzdre, se pouzivaly
> drive, nevim co se tam dava ted, protoze v rezimu
> STBY je vlastne stale vyhrivan malym proudem.
> To mi nejak nesedi s prikonem napr. u me zanovni TV,
> kde se udava prikon v STBY jen 0,5W....

 Prikon 0.5W v STBY je nezmysel. Realna hodnota (a aj
to len u niektorych vyrobcov) je nad 5W. Bezne to byva
12W a viac. To vytapanie PTC na tom ale ma len strasne
maly podiel.

 Inac, pokial sa s televizorom nepohybuje (neotaca),
pripadne pred nim nikto nebeha s magnetmi, tak nie je
ho treba vypinat. Obrazovka nema sancu sa zmagnetizovat
tak, aby to malo nejaky negativny dopad na kvalitu
farebnosti obrazu.

--
b w d