Anteny na 2.4GHz

Naprstek Jiri-R54332 Jiri.Naprstek
Středa Březen 17 12:06:43 CET 2004

Je mi to jako zaprisahlemu antiwokenistovi trapne, ale Acrobat-em (tedy, ne readerem, ale pdf-writerem).

Jinak pod GNU existuje rada programu pro prevod temer cehokoliv do pdf (kouknente se k ghostscriptu, najdete tam utilitky na prevod ps2pdf (neni moc optimalni s ohledem na velikost vysledku), hpgl2pdf, ...).

No a v neposledni rade pdftex, kdyz vyparite obrazek teba v metapost-u :-)

Jiri N.