Neznamy archiv *.tar.Z

Ing. Zdenek Hanak jr. hanak
Středa Březen 17 12:06:43 CET 2004

At 08:23 30.11.2001 +0100, you wrote:
>Zdravim vsechny!
>
>Potrebuju rozbalit soubor  *.tar.Z a nedari se mi to. Nevym
>vubec, co je to za format, zkousel jsem vse co mam k
>dispoziti a NIC. Format tar zvladnu, ale to Z :-( Poradte, prosim.
>(Sedim u pocitaze s DOSem)

Manualova stranka gzipu (Lempel-Ziv) tvrdi,
ze pripona .z (resp. .tar.z) je default priponou gzipu
v prostredi DOS (v unixech je to .tar.gz).
Manualova stranka zipu tvrdi v podstate totez.
Takze je to komprimovane zipem nebo gzipem.
Na zip v DOSu je PKUNZIP, mozna umi i gzip, nevim.
Pokud to nepujde, budete muset pohledat na internetu,
nebo to rozzipovat ve Win nebo nejakem unixu.

Z. Hanak jr.