Logický analyzátor

Andrej.Meszaros@samsonite-europe.com Andrej.Meszaros
Středa Březen 17 12:06:43 CET 2004

Potreboval by som analyzovat pohyb d?t medzi dvoma zariadeniamy.
Preto sa obraciam na t?ch, ktor? by vedeli vtom pomoct.
Nakolko nie som majitelom zariadenia, potreboval by som
niekoho alebo nijaku firmu, ktor? by vtom pomohol.
Jedn? sa o nestandartny z?znam d?t na star? mechaniku 5 1/2.
Mechanika je uz celkom opotrebovany a chcem to zamenit na
zariadenie s LCD displejom a PIC procesorom,ktor? by simuloval disk.

Na analyzovanie c?tania a zap?sania d?t asi treba pouzivat
logick? analiz?tor, ktor? by uk?zal formu toku d?t.

Po analyzovan? by sa dalo urobyt simul?tor s PICom, ktor?
by ?daje zap?sal do EEPROM.

Ak viete pomoct s n?padmy alebo s inform?ciami,
prosim ozvite sa.

Mozte aj telefonicky, lebo je to s?rne.

Tel.: 0905 233 854

Dakujem