Bacha na AAA Auto Praha

jiri@bezstarosti.cz jiri
Středa Březen 17 12:06:43 CET 2004

Tento konkretny som neskusal, ak Vam to pomoze:

Programator 2051 z www.hw.cz je dobry. Zda sa mi byt velmi jednoduchy (3xIO)
a elegantny, chodi super s programom od T. Dreslera.

Jedina nevyhoda ze to nechodi (rozumne) po Win2k, ale to je dane
technologiou ovladacieho programu (pristup na LPT port + casovac). Sice sa
to da rozchodit, ale tak 1x z piatich to robi blbosti (zatuhne to alebo
nevie spravne komunikovat - dava nespravne udaje).

Po vyrobe plosneho spoja (da sa bezproblemov objednat u Semachu) je to
pracicka na chvilku a ide sa.

Jedine co mi vadi ze tam nemam ZIF paticu :-)

Mt