[NiCD versus NiMH]

Aigor aigor
Středa Březen 17 12:02:53 CET 2004

Dodnes jsem zil z toho, ze NiCd maji prave oproti NiMh minimalni
samovybijeni, rychlejsi nabijeni, radove mnohem vetsi pocet nabijecich
cyklu a velice stabilni vybijeci krivku ! Ta klesa az na konci. Pouzivam
je v batery packu u fotaku a nemuzu si stezovat.
Skutecnost, ze nejsou tolik ekologicke me zatim netrapi - jeste jsem
zadne nevyhazoval :-) Krome toho pouzivam nabijecku s automatickym
vybijenim, takze ani pametovy efekt mi prilis nevadi. Doba nabijeni se
tim prodlouzi o cca 2 min vlastniho vybijeni..

PS: Skladovat i prodavat se maji v polonabitem stavu ! Pri podbiti pod
urcitou hodnotu to nemusi clanek pak uz rozchodit.

Bye, Aigor.