Re: NiCD versus NiMH

Jiři Drozd jirkonf
Středa Březen 17 12:02:53 CET 2004

  Dobry den,
kdyz tak vidim diskuzi o NiMH, chtel bych se yeptat, jestli je lepsi NiMH skladovat nabite nebo vybite. Nakoupil sem totiz levne (za neuveritelnych 10kc) tuzkove akumulatory 1200mAh. Momentalne pro ne nemam vyuziti, ale ta cena... Sou z baterii do nejakych starych nokii, ktere byly NOVE (sam sem z toho ty clanky kuchal). Dik za radu.

JIRKA

Soutěž o značkové ceny TIC TAC a Ferrari http://rd.seznam.cz/www.tictac.cz