SM/CF -> HDD 2.5"

Serych@Panska.CZ Serych
Středa Březen 17 12:02:51 CET 2004

DF (Olympusy urcite a ostatni s velkou pravdepodobnosti) zapisuji na karty
klasicke jpg soubory. Ty, co maji USB port pak kartu na PCcku zobrazuji jako
dalsi disk a na nem je normalne adresar a v nem jsou soubory. Zkousel jsem
takto pomoci fotaku prenest jiny soubory (nejaky zip) z pocitace na pocitac
a funguje to bezvadne. Jen fotak sam soubor nevidi, jen vi, ze ma na karte
mene mista na fotky. Zajimave je, ze nevidi ani na pocitaci upraveny jpg, i
kdyz se mu da stejne jmeno, jako maji jeho fotky. Kdyz se ovsem original
fotka stahne na pocitac, na karte smaze a znova na kartu nahraje, fotak ji
vidi (muzete na ni koukat na jeho displeji). Taky by me zajimalo, kde v jpgu
jsou ulozeny udaje z fotaku (Olympus tam cpe datum, cas, clonu, cas zaverky,
pouziti blesku a dalsi udaje), ktere ovsem vidi jen program od Olympusu, ale
ne treba Photoshop. Neznate nekdo zpusob, jak se takove veci v jpgu
ukladaji, nebo alespon misto na Inetu, kde o tom neco najit?

						Jakub Serych