SM/CF -> HDD 2.5"

SSOU Vodochody s.r.o. ssouvodochody
Středa Březen 17 12:02:50 CET 2004

Ted je zde otazka, cim to ridit. Defakto to muze byt cokoliv co ma dost
portu, ale myslim, ze pro optimalni vyber hlavniho brouka bych mel
specifikovat nejake pozadavky:

- melo by se to dat programovat ONBOARD (tedy napriklad EEPROM)
- melo by to byt dostatecne rychle, aby to zbatecne nebrzdilo komunikaci
- musi to mit dostatek I/O pinu
- melo by to byt k sehnani

(IDE vyzaduje 3x8 pinu pro rizeni, coz jsem na webu nasel resene pomoci
8255, coz sice snizi pocet pozadovanych nohou uC na nejakych 13, ale mam
pocit, ze to zpomaluje komunikaci s HDD)
(SMARTMEDIA ma jestli si vzpominam 22 pinu, z toho tusim 6 je napajecich a
protoze jsem datasheet stahoval doma, tak ted nevim, jestli zbylych 16 je
potreba pro komunikaci, ale asi ano, uvazuju tedy 16 pinu).
(patrne by to sneslo i nejaky ten display, coz by se melo dat ovladat pres 8
pinu a k displeji jeste nejake to tlacitko na listovani v menu nahoru a dolu
a volbu ci zruseni)

Kdyz nad tim tak premyslim, chtelo by to nejakeho svabika, ktery by umel z
fleku alespon 50 I/O linek a vubec by se nemuselo cachrovat s nejakymi 8255,
expandery, multiplexery a dalsimi zbytecnostmi co jen zabiraji misto na
desce a zpomaluji komunikaci.

Mam tu po ruce nejaky nadbytecny ADuC812, ale ten ma "jen" 30 pouzitelnych
I/O linek a je "jen" na 14 MHz. Samozrejme pro zakladni pokusy by to stacilo
a pri pouziti 1ks 8255 a variante bez displeje, nebo 2x8255 a variante s
displejem by mi to dokonce i stacilo, ale urcite by se naslo neco lepsiho.

V.Wagner

---
Odchozí zpráva neobsahuje viry.