SM/CF -> HDD 2.5"

Snail Instruments snail
Středa Březen 17 12:02:50 CET 2004

>Mam tu po ruce nejaky nadbytecny ADuC812, ale ten ma "jen" 30 pouzitelnych
>I/O linek a je "jen" na 14 MHz. Samozrejme pro zakladni pokusy by to stacilo
>a pri pouziti 1ks 8255 a variante bez displeje, nebo 2x8255 a variante s
>displejem by mi to dokonce i stacilo, ale urcite by se naslo neco lepsiho.

Co zkusit PIC16F877 (33 I/O), pripadne Scenix SX52 (jestli je k mani). Za uvahu by stal i PIC16C924 (52I/O), ale neni flash :-(.

J. Hanzal

P.S. Varovani - instrukcni sada PIC/SX se ponekud lisi od intelovskych procesoru. Malou berlickou muze byt assembler od Parallaxu (free), byt i tento pristup ma sve stinne stranky.