Menic pro vreteno

Libor Kavan lkavan
Středa Březen 17 12:02:49 CET 2004

At 13:06 5.5.2001 +0200, Snail Instruments wrote:

>Zkuste na www.tinaja.com povidani o 'magic' sinewaves. Zrejme schudnejsi
pristup.

Dik za tip. Tak jsem se na to dival a abych pravdu rekl, skoro vubec jsem to
nepochopil. Ma s tim nekdo nejake zkusenosti ? Hledal jsem alespon nejaky
priklad a nic jsem nenase :-(. Jestli tomu dobre rozumim, tak to funguje
tak, ze v procesoru je tabulka nul a jednicek, ktere postupne tlacim na
nejaky port a je to vlastne neco jako PWM. Je to tak ?

S pozdravem           with best regards
                 EZA-TV Vrchlabi
    Libor Kavan               Phone & Fax:+420 438 521 232
    Dlouha 421                Fax:+420 438 521 262
    543 03 Vrchlabi III       mailto:lkavan@krkonose.cz
    Czech Republic            http://www.krkonose.cz/eza-tv