Simulator kalkulacky?

Pavel Krejci xkrejcip
Středa Březen 17 12:02:49 CET 2004

> Byl jsem pozadan o radu, jakou kalkulacku by si mel koupit student, co
chce
> studovat na VS. Protoze od te doby, co jsem se rozhodl, ze nejlepsi
> kalkulacka je TI58, ubehla jiz nejaka doba, potrebuji ziskat cerstve
> informace.

Jde o to jakou VS. Na medicine staci reklamni :-))
Jinak ja vystudoval (cerstve) CVUT FEL s takovou tou
"inzenyrskou" SHARPkou. Ani neni programovatelna.
Ma goniometricky a hyperbolicky funkce, prevod souradnic
zavorky nejakou statistiku a prevod BIN HEX DEC OCT.
Me to stacilo. Nekteri (nerikam ze vsichni) co meli vselike
graficke vymozenosti, tahaky si pred zkouskou prehravali
pomoci kabliku jeden k druhemu, pak setejne ani nedostudovali...

P.K.