Simulator kalkulacky

Ing. Kotlaba Jaroslav kotlaba
Středa Březen 17 12:02:49 CET 2004

Minuly tyden jsem se zde ptal na nejaky simulator kalkulacky na PC.
Dival jsem se na stranky Texas Instruments, ale simulator, ktery se tam da
stahnout,
potrebuje nacist obsah ROM ze skutecneho kalkulatoru (to je genialni
napad od TI, kdyz budu mit jejich kalkulator, tak nepotrebuji simulator;
simulator bych chtel proto, abych si mohl vyzkouset, jak kalkulator funguje,
nez
si ho pripadne koupim, tak bych se spokojil s nejakym FREE DEMO).

Objevil jsem simulator HP49, ktery se da stahnout z

http://www.grafikrechner.com/

a na PC funguje.

Nevite nekdo o jinych simulatorech, popr. o ceskych strankach, kde by se
tato problematika resila?

Kotlaba