SM/CF -> HDD 2.5"

Vena Kovar vkovar
Středa Březen 17 12:02:46 CET 2004

> Na offsetu 0x114 v JPEGu najdes neco jako "2000:07:18 11:03:20", kousek
> za hlavickou "OLYMPUS DIGITAL CAMERA".

Je na to standard, jmenuje se EXIF. Hafo prohlizecu ho umi ruzne cist. Ja
mam AGFU CL20, ta nic takoveho nedela (za 10KKc se to cekat neda), ale
zkoumal jsem free sw EXIFRead, mel by byt k nalezeni na webu. Na prvni
pohled se zdal byt maly, funkcni a mily. V EXIFu je moznost ulozit kdeco,
clonu, cas zaverky, datum ...
Pro Photoshop bych tipoval, ze existuje nejaky plugin.

Vena Kovar